Organisering av arkivtenesta
Arkivtenesta i Sveio kommune er organisert med eit felles postmottak og sentralarkiv for alle eininger i kommunen. Lokalisert på kommunehuset i Sveio. Alle arkiv utanom sakarkiv, er i dag kategorisert som papirbaserte, sjølv om det vert brukt ei rekkje elektroniske hjelpemidlar i sakshandsaminga og til arkivering. Har eit offentleg organ både papirbaserte og elektroniske arkivdokument innan same arkivserie/arkivdel, skal dei sjåast på som papirarkiv etter gjeldende regelverk. Sakarkiv er fullelektronisk frå 01.04.2012. Med tida vert meir av sakshandsaming og arkiva i Sveio kommune fullelektroniske. I 2014 har me prøveperiode på gnr./bnr.arkiv. I eit elektronisk arkiv vert dokumenta elektronisk produserte og lagra dokumenta, dei originale og gyldige versjonar.
Arkivskapere i Sveio kommune
Følgende arkivskapere skal bygge opp og halde vedlike arkivserier i kommunen;
1. Sentralarkiv Sakarkiv for heile kommunen.
• GNR/BNR arkiv for Plan og næring
• Eigedomsarkiv
• Avtalearkiv
• Personalarkiv
• Møtebøker
• Offentleg journal
2. Barnevern
• Klientarkiv
3. Nav
• Klientarkiv sosial
4. Skule- og barnehagekontoret
• Elevmapper spesialundervisning barnehage
• Elevmapper elevar i andre kommunar (refusjonar, spesialundervisning)
5. Helse og rehabilitering (frå 2014)
• Helsestasjonen
• Legekontoret
• Rehabilitering
• Åsvegen
• Stemhaugen
6. Sveio omsorgsenter
• Omsorg
7. Sveio skule
• Elevarkiv
8. Auklandshamn skule
• Elevarkiv
9. Vikse skule
• Elevarkiv
10. Valestrand oppvekstsenter
• Elevarkiv
11. Førde skule
• Elevarkiv
12. Lid skule
• Elevarkiv fram til 01.08.2014
Alle arkivskaperer skal vedlikehalda arkiva i samsvar med reglar i arkivplanen.
Laster...